Isnin, 3 Mac 2014

MAJLIS PELANCARAN PROGRAM MENTOR MENTEE

21 FEB. 2014
DEWAN AL-ADZIM,KVSPPP

Alhamdulillah satu lagi program ilmiah yang bertujuan membantu para pelajar yang bakal mengambil SPM 2014. Program Mentor Mentee ini merupakan salah satu program yang akan dikelolan oleh setiap guru dan meraka akan mempunyai mentee masing-masing.


Insha Allah segala permasalahan dan ketidakfahaman di dalam subjek-subjek khususnya permasalahan di dalam PdP akan dirujuk dan dibincangkan bersama-sama Mnetor masing-masing.Berkat kesungguhan dan sikap mahu berjaya akan menjadikan titik tolak untuk setiap pelajar-pelajar KVSPPP yang bakal menduduki SPM akan berjaya kelak. "DATANG DENGAN HARAPAN, PULANG DENGAN KEJAYAAN"                                                        

Bersama-samalah kita berdoa dan terus berdoa agar kejayaan Allah akan berikan pada kita semua...SELAMAT MAJU JAYA semua guru-guru dan pelajar-pelajar. Gunakanlah segala peluang yang ada agar sentiasa dapat membuat perubahan untuk menjadi di kalangan yang terbaik.




SIMBOLIK PENYERAHAN MENTEE KEPADA TUAN PENGARAH KVSPPP SEBAGAI MENTOR....TAHNIAH TUAN HUSAIN MARICAN BIN HASSAN PKT...SEMOGA BERJAYA...

SIMBOLIK PENYERAHAN MENTEE KEPADA TIMB. PENGARAH AKADEMIK KVSPPP SEBAGAI MENTOR...PN. ZANIAH MOHD ALI...SEMOGA BERJAYA...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan